full

Det hade man varit vid det här laget om man druckit riktig alkohol,
Patrik och hans pappa e väl lite små runda om fötterna och jag e så nykter som man kan vara,
ändå har jag druckit tillsammans med dom (alkoholfritt).
Känns jätte skönt och det alkoholfria vinet var helt OK.
Veronika var över en snabbis med sin brorsdotter Kazandra (jätte söt tjej) 6 år gammal.
Novalie ligger och sover i våran säng nu,
jag nattade henne runt halv 10 och nu sover hon som en stock.
Hon är så söööt när man matar henne med flaskan,
ögonen rullar runt på henne hehe.
Mammas lilla
Nu ska jag fortsätta kolla runt lite i Leila bakar boken och se om jag hittar nått roligt recept till dopet.
Gillar ju och baka =)

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0