Fint väder

Gud så fint väder det är ute,
det är plusgrader med sol.
Måste ju ta en promenad sen.

Inatt har det varit en bra natt,
somnade strax efter 22:30 igår
och vaknade vid 10:00 idag.
(under natten så har jag vaknat och gett Novalie mat också)

Pratade med The phonehouse och min mobil har inte kommit ännu,
nu har det tagit jätte lång tid. Börjar bli ganska otålig nu.
Plus att min bärbara också är på inlämmning, kan det bli bättre eller???
Men datorn vet jag ska komma tillbaka nästa vecka,
men den där jävla mobilen har jag ingen aning om.
Usch va jag hatar när saker inte fungerar som det ska, inte alls kul.

Aja nog om det nu, idag ska det bara bli en hemma mys dag med min kära dotter, vi tar nog bara en promenad lite senare men annars blir det att vara hemma. Älsklingen slutar 17:00 idag och jag har ingen aning om vad vi ska äta till middag, vill ju äta något gott eftersom det är fredag, någon som har nå förslag? Måste ju bara kolla på Lets dance ikväll, e så nyfiken på blondinbella haha.

Nu är doper bokat också, den 18 april klockan 13:00 i nacka kyrka!
Längtar fram till det =)

Ne nu ska jag ta hand om min dotter!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag ska också se Let´s Dance det är ju ett måste. Första avsnittet kan man ju iallafall titta på : ) Dessutom tycker jag att BlondinBella är lite små cool haha.

2009-01-09 @ 12:40:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0