Fint här hemma!

Nu känns det skönt här hemma, har plockat bort en del av julen.
Har strukit gardiner och plockat ner julstjärnorna.
det som är kvar nu är adventsstakarna.

Har iaf vart uppe sen ca 05:30.
Drack en massa kaffe och läste min morbrors bok som han har skrivit.
Den är inte klar ännu men den kommer att släppas i höst tror jag det var.
Ska ha ett eget inlägg om den boken lite senare.

Just nu är min mormor och min kusin Rebecca här och hälsar på.
Snart ska vi steka lite plättar till lunch!

Börjar bli trött nu, får ta och vila en stund sen när dom har åkt.
Senare ikväll så kommer kanske Veronika över på en fika.
Var ett tag sen jag träffade henne!

Aja, hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0