Familjen på forum

Idag har jag och min lilla familj vart i forum nästan hela dagen.
Vi åkte strax efter halv 11 och jag och Novalie kom hem för ca 20 minuter sedan,
medans Patrik fortsatte mot älvsjö där han ska ha en kurs med jobbet.

Min kära morbror P hjälpte mig så att jag fick pengarna tillbaka på datorn som jag köpte fråm Mediamarkt eller vad det heter. Jag köpte den strax innan jul och efter en vecka fick jag lämna in den på lagning.
Skit dator, men iaf!
jag fick pengarna tillbaka så jag köpte en annan dator plus att jag fick 1000 kr tillbaka,
inte helt fel.
Bilder på min lilla söta dator kommer senare.

Nu ska jag koppla av en stund,
har en hej dundrande huvudvärk.


Hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0