en mammas värsta skräck!

Jag måste bara berätta vad som hände i fredags precis innan vi skulle åka till malmköping.
Mormor kom med bilen utanför våran port.
Patrik tog barnvagnen plus våra väskor medans jag hade Novalie i famnen och en påse med skor.
Jag och Novalie går ner till bilen där mormor väntar,
jag ska sätta fast Novalie i sin bilbarnstol.
För att komma åt baksätet på mormors bil så måste man öppna framdörren först och sen böja sig in i bilen för att öppna bakdörren.
(hoppas ni förstår på ett ungefär hur jag menar) Men iaf,
efter att jag fått upp bakdörren så ska jag gå runt den eftersom den var helt öppen,
då snubblar jag på en gigantisk sten och höll på att ramla.
Som tur var fick jag ordning på balansen och höll hårt i Novalie,
så ingen kom till skada.
Men den rädslan jag kände var hemsk,
allt gick igenom mitt huvud om vad som kunde ha hänt m.m.
Mormor tog Novalie åt mig och jag satte mig på trappen och stört grät,
(lite pinsamt var det eftersom det var en massa barn utanför som såg allt).
Men det var så himla hemskt.
Det tog lång tid innan hjärtat började slå normalt igen.
Hedan efter lär man ju kolla ner i marken för varje steg man ska ta.
Usch va hemskt det var!


Nej nu måste jag säga God natt!
Vill vara hyffsat pigg imorgon!




Sweet Dreams ♥

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Usch... vet själv hur de känns när man får en halvhjärtattack! ;P

2009-01-20 @ 12:57:10
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0