året som gått...

2008 historia!

Den 12/1 förlovade jag mig med mitt livs kärlek Patrik <3

I början av februari fick jag veta att jag var gravid i andra veckan.
Det var ett helt underbart svar, att få veta det.
Men jag kommer så väl ihåg hur rädd jag vart när det gällde mitt arbete.
Hade inte fast anställning ännu och jag skulle få veta i slutet på mars om jag fick vara kvar eller inte.
Hur som helst så trodde jag att jag inte skulle få vara kvar eftersom jag hade blivit gravid.
Visste inte om jag skulle berätta innan eller inte,
men tillslut så gjorde jag det,
och det var ju självklart att jag fick vara kvar.
Det spelade ingen roll om jag var gravid eller inte =).

I april fick jag och älsklingen våran efterlängtade lägenhet i Orminge,
så nu bor vi här i våran 3/4:a.

I somras åkte jag på semester med mitt jobb och dom boende till Ludvika,
det var en stor påfrestning eftersom jag var gravid men det var kul också.
Vi hittade ju på en massa roligt,
så tiden gick ju ganska snabbt.

I mitten av augusti vart jag sjukskriven efter ett par panikångestattacker (som har gått över),
så jag har vart hemma sen mitten av augusti.

Min morbror Davide gifte sig i somras också,
så jag var på mitt första bröllop, hur vackert som helst !

Den 19 oktober föddes min underbara sötnos Novalie Emilia Pelosio.
Förlossningen var hur häftig som helst men faaan så ont det gjorde.
Men det e ju inget jag tänker på längre,
utan nu njuter jag bara av tiden tillsammans med henne.
Det var i stort sätt mitt 2008.

Nu vill min kära dotter ha lite mat, så vi hörs senare =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0