är det jag som är tuppen?

Eller är jag bara uppe med tuppen?!

Har inte sovit många timmar inatt, men jag får skylla mig själv.
Satt vid datorn fram till 1, efter det låg vi och kollade klart på en film till 2.
Strax efter det vaknar Novalie och vill ha mat, så jag somnade någongång runt halv 3.
Och gick upp nu strax efter 7. Får vila lite senare i förmiddag tillsammans med Novalie.

Nu har jag iaf fått tag på läkaren, eller nästan, hon skulle ringa upp 10 över 9.
Hoppas jag får en tid så snart som möjligt. Vill få det gjort så snabbt!

Idag har vi inga planer, bara ta en prommis lite senare.

Måste säga grattis till Emely (Novalies faster) som blir 23 idag,
Grattis Grattis!

Nu ska jag gå och vika in tvätt, så den tvätten som är i maskinen nu kan hänga där sen.


Ciao =)


Mammas ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0