3 månader

Idag blir min älskade dotter Novalie 3 månader gammal!
Gud va tiden går fort.

Idag har vi vart på bvc.
Novalie väger 5800g och är ca 60cm.
Hon fick även vaccination idag, 2 sprutor, en i vardera lår.
Den första gnydde hon till lite på bara, men den andra verkade göra jätte ont.
Hon var så ledsen, mitt lilla ♥.
Hon har vart lite kinkig nu framåt kvällen, men ändå ganska så lugn.

Håller på med maten nu, det blir lasagne.
Sen ska jag baka cupcakes, som jag ska bjuda på imorgon då jag har "smink party" här hemma.
Dom ska även säga vad dom tyckte om cupcakesen, om det var gott så blir det sånna till dopet.

Nu blir det ingen mer uppdatering!

Kanske en senare ikväll ; )

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag har ätit upp en hel låda med cupcakes som jag fick på min födelsedag ; D MUMS!



Asså jag minns inte att Freija fick två sputor, är det nytt? Har för mig att hon sa att det var 2 sprutor i 1 då när Freija fick... märkligt det där.



GRATTIS NOVALIE PÅ 3 MÅNADERS DAGEN!

2009-01-19 @ 20:05:49
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: theodorsmamma

Det är om unga mammor....Jag vet inte när det ska sändas men jag säger till när jag vet:) hehe

2009-01-19 @ 20:59:40
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: S

Grattis Novalie från Jason!



Varför fick hon 2 sprutor? Jason fick bara en när han blev 3 månader.

2009-01-19 @ 22:10:33
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0