vart tog bajset vägen?

Jo det ska jag tala om för er,
strax efter förra inlägget gick jag och hällde upp lite kaffe, sen började Novalie gnälla.
Så jag gick och "sniffade" henne lite i baken medans hon satt i babysittern, känner då att det luktar bajs!
Vart självklart glad och lättat att hon äntligen har bajsat.
Märker att det har gått igenom till babysitter, alla hennes kläder, min tröja och mina strumpor handukarna på skötbordet.
Ja allt var fan täckt med bajs! men det blir väl så när man inte bajsat på 1 & ½ dag!

Nyss spydde hon i soffan också, känns verkligen bra det här =)

Kommentarer
Postat av: S

Jaha hehe såg nu bajs inlägget;) Så bra:)

2009-02-07 @ 14:24:11
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0