vår lilla prinsessa har rullat

Igår kväll när jag stod i duschen så hörde jag Patrik och Novalie leka, och att patrik skrattade höft ett par gånger.
Efter jag duschat klart ropade Patrik från sovrummet och jag gick in dit.
Då sa han med världens leende på läpparna att Novalie hade rullat från mage till rygg 2 ggr.
Vi satt och kollade på henne och hade hoppats på en tredje gång men hon ville inte.

Nu sitter vi här i vardagsrummet och väntar på att fastrarna ska dyka upp.
Jag har redan fixat iordning mig och bakat en sockerkaka, så nu sitter jag och njuter av kaffet =)

Pratade med min mamma igår och då sa hon att hon och min lillebror ska komma på måndag och sova över till onsdag =) Så nu längtar jag tills dess! Saknar dom nå otroligt mycket!

Ne nu ska jag vara social mot Novalie, hon börjar tröttna i babysittern nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0