vaknade 10:20

av att min älskade dotter pillade mig i ansiktet hehe.
Så söt, där låg hon med klarvakna ögon och pillade mig i ansiktet.
Nu är vi båda upp, hon sitter i babysittern och har precis fått mat och jag här vid datorn såklart!

Idag är det ingen sol, så det känns lite deppigt och tråkigt.
Hade det vart sol så hade jag gärna velat gå ut på en prmenad, men nu känns det som att man bara vill vara hemma vid datorn eller kolla på tv.

har skickat sms till Novalies faster malin och frågade om hon ville komma över idag.
Så vi får se om det kommer någon på besök eller inte.

Nu ska jag läsa andras bloggar och dricka kaffe!
Skål ; )

Kommentarer
Postat av: Jonna



Vi gav 8700 kronor för den, komplett med ligg och sittdel..

Den är jätte smart, finns massor med finesser på den och lätt.. väger ju bara 9 kg..

Men sen köpte ju vi till bilbarnstolen och den kostade 1699 kr..



Kram

2009-02-04 @ 11:53:00
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0