utvilad

God morgon allihopa!
Idag känner jag mig riktigt utvilad.
Vaknade först vid 6 av att Novalie ville ha mat,
gjorde mat och matade henne sen somnade hon om.
Jag var redan då pigg (trodde jag) så jag ville upp och koka kaffe och sätta på datorn,
men Patrik ville att jag skulle ligga kvar och mysa fram till 7 då han skulle upp.
Jag gjorde då det och somnade (han får skylla sig själv)
så jag var ju inge trevligt sällskap när han väl skulle upp.
Sov iaf fram till 10 och Novalie sover fortfarande.

idag har vi inget planerat.
Ska försöka få tag på Veronika och kanske köpa friskis & svettis kortet idag =)
Måste verkligen börja träna, allt bara hänger på en HA HA!

Nu hör jag något från sovrummet.
Skriver mer senare =)




Kommentarer
Postat av: pia Istola

Vilken fin blogg du har =)

Och grattis till bebisen! Jättesöt :)

/Pia

2009-02-25 @ 11:57:23
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0