uppdatering på lägenheten

Här kommer lite bilder på våran lägenhet!
jag trivs verkligen jätte bra här =)
Älskar lägenheten och tycker att vi har det så mysigt!

Vardagsrummet
 
 

Blivande barnrummet (har köpt rosa tapeter som ska upp så småningom)



Hallen
  


Vårt sovrum (håller på och byter sängkläder)
 

Köket ( och min älskade fästman)♥


Min lilla toalett där jag sminkar mig och sånt...
 

badrummet

Det är fortfarande en massa små grejer som behövs fixas här hemma.
men sen när allt är klart så blir jag jätte nöjd.
Vi funderar på att skicka in köksluckorna på lackering också, vi vill ha kaffe latte färg på dom =)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Gud vad fint ni har det : )

2009-02-01 @ 15:19:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Pauline

Va fint ni har hemma hos er =)

2009-02-01 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0