top model

Alltså jag fattar inte vad den där Marjori eller vad hon nu heter gör där, 
hon ser inte bra ut för fem öre och så är hon nervös hela tiden.
Hon suger verkligen! hoppas hon åker ut ikväll.

Farmor pia faster malin och monika var här hos oss idag, åt middag och fikade.
Det var jätte trevligt och ha dom här.
Vi åt en pasta/korv grattäng, ganska gott,
men jag köpte coops chilisås istället för felix oxh det skulle jag inte ha gjort.
Den är mycket godare med Felix chilisås!

Idag har Novalie fått smala lite på morotspure, den var inte lika populär som mangopuren men den gick ner och hon ville ju ha mer efter jag slängde resten.
Men jag tror och hoppas att hon blir som mig när det gäller mat, att vi äter det mesta,
för blir hon som sin kära far så kommer hon inte äta mycket alls.
Patrik är verkligen kräsen, tråkigt med tanke på att jag älskar mat ; )
men men vi har ju överlevt än så länge hehe.

Ne nu ska jag kolla klart på top model!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Dina

Farmor Pia, jag kan inte smälta det än...

Hon är ju värsta bruttan fortfarande! :-)

2009-02-05 @ 00:29:38
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0