tog mig friheten

Att ta denna från Carro



När fick du reda på att du var gravid?
 I början av februari 2008.
Blev det en chock? Ja det vart det, både glad och orolig vart jag!
Hur gammal var du? 20 skulle fylla 21 i mars.
Hade du mycket halsbränna? Någon enstaka gång bara.
Spydde du mycket? En enda gång och det var under förlossningen.
Hade du mycket foglossning? Nopp inget alls.
Ditt sf mått som störst? det kommer jag inte ihåg.
Har du fått bristningar? A ca 5 stycken :(.
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag trodde ingenting
Vad hoppades du på? Jag hoppades på ett friskt barn.
Gick du över tiden? Ja 6 dagar.
Födde du för tidigt? Nej.
Hur var förlossningen? Jätte bra, och den var hur häftig som helst ; )!
Blev du sydd? A jätte lite på någon bristning där nere bara.
Dragen med sugklocka? Nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet? 7st och  med Novalie ; ) 
Hade du någon nära med dig? Yes, min mamma, Patriks mamma och patrik såklart!
Vilket BB födde du på? SÖS (Södersjukhuset).
Hur stor var bebisen? 3250 gram och 49 cm lång.
Vad fick den heta? Novalie Emilia Pelosio
Var allting värt det? Aaaa absolut, ångrar INGENTING!



Ont gjorde det,
men fan va häftigt det var ; )

Kommentarer
Postat av: Michaela

Snygg ny design:) Om jag ända visste nat om datorer skulle ja ocksa fixa till :p

Och intressant läsning!

kraam

2009-02-25 @ 09:17:28
URL: http://michaswords.blogg.se/
Postat av: Nicole - 19 år och mamma

Tycker den där listan är så bra!

2009-02-25 @ 17:10:58
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ska snart försöka ta och fixa namnet åt dig då! :)

Snor denna av dig ;)



Gick det bra att träna idag då? ;P



Kram

2009-02-25 @ 21:36:44
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0