Sov du lilla flicka

Nu ligger min älskade prinsessa och sover.

Vi har iaf vart på en liten promenad.
Gick sen ner till centrum, tog ut pengar,
handlade på konsum och gick sen förbi friskis och svettis och köpte gympa kortet.
Så nu är det klart.

Nu medans novalie har sovit så har jag hunnit göra klart maten för idag.
Det blir kyckling och wokade grönsaker med cocosmjölk.
Så jävla gott.
Riset kokar jag sen när det är matdags, köpte ett snabbris på 5 minuter ; )
Idag äter jag innan patrik kommer hem eftersom man ska helst äta 2 timmar innan träning.
Så det blir god middag fast ensamt.

Bjuder på en "EGO" bild ; )


Kommentarer
Postat av: Michaela

Juhuuii! Lycka till pa träningen & hoppas det inte gör föör ont imorgon;)

2009-02-25 @ 18:48:22
URL: http://michaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0