som en ny vagn!

Nu har vi precis kommit hem efter en prommis till macken och affären.
Nu är det bra med luft i hjulen igen,
mycket skönare och köra då.
Precis som en ny vagn ; )

Sitter nu och njuter av en coca cola och skriver lite,
ska snart läsa alla andras bloggar och se om jag missat
något under tiden jag har vart ute hehe.

Det är verkligen en slö dag idag,
har haft på mig mitt sov linne hela dagen plus ett par leggings,
har verkligen inte orkat göra ett piss.
Har fortfarande mina flätor kvar i håret som jag haft under natten
och efter en natt med flätor så står håret åt alla håll och kanter haha,
ni skulle se mig nu hahahah!
Men men, jag ska ju inte träffa kungen idag så jag njuter bara av att vara mig själv idag!
Så mysigt så...



/// Mys Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0