Solen skiner ; )

Gud va glad man blir när solen skiner därute!
Nu längtar jag verkligen till våren/sommaren, få gå lättklädd och vara ute på härliga promenader med Novalie!
Få lite färg skadar inte heller.
Har vart likblek sen jag var i mitten av min graviditet, tålde ju inte solen då.
ne nu får våren ta och komma =)

Inatt har det varit en bra natt, Novalie somnade vid 19 tiden och vaknade vid 24.
Fick mat då, sen låg hon och pratade lite fram till 01, sen har hon sovit fram till ungefär 8.
sen fick hon mat och nu sover hon igen.

Själv väntar jag på att Nadia ska höra av sig så jag vet ungefär vilken tid jag ska börja röra mig.
Ska till forum och vara en sån där jobbig mamma med barnvagn ; )
Tänkte handla lite nya underkläder.
Känns som att jag behöver unna mig det !

Ne nu ska jag logga in på min banksida och se att pengarna har kommit in!


kram så länge!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

H&M´s underklädsavdelning på forum är INTE gjord för barnvagnar! Du får iprincip lämna ungen utanför för att kunna kolla igenom avdelningen. Grymt irriterande.

2009-02-20 @ 09:36:46
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej där! Vad använder du för produkter? Mary kay det vet jag, men vilka? :)

Kram!

2009-02-20 @ 13:50:34
URL: http://ilovesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0