snart middag!

Idag har jag och novalie vart på min mormors jobb inne i stan.
åt sushi och fikade lite. Tog lite kort också:

  
Novalie ligger och leker på ett bord ; ) Så jäkla söööt ♥

Efter det så promenerade jag genom gamla stan in till slussen och åkte hem till Novalies farmor!
Där fikade vi ytterligare och sen bar det hemåt.

Väl hemma så började jag med middagen,
Har gjort kycklinggryta med ris, den är riktigt god!
Så nu sitter jag och novalie här i vardagsrummet och väntar på att våran älskade man/pappa ska komma innan för dörren vilken minut som helst!

Imorgon blir det och umgås med novalies båda fastrar, Malin och Emely =)



Kommentarer
Postat av: sofia

Hon är född 27/12 så hon blir 2 månader den 27:e :) Googlade på namnet Novalie och letade efter någon sida där namnets betydelse stod och då såg jag din blogg :D Vi bor i örebro

2009-02-10 @ 19:49:18
URL: http://sofiastrio.blogg.se/
Postat av: Veronika

vilken fin klänning pluttan har =P

2009-02-10 @ 20:13:07
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack =)

Det betyder Du är mitt liv på latin..

Du får komma på något bra och sen är det bara och tuta och köra =)



Kram

2009-02-10 @ 20:32:01
Postat av: Emmeli

Söt hon är :)



Ja det känns så skönt. Vilken tur då.

Men eller hur, man tycker ju att det är så självklart själv när man är hostig och snuvig vad man ska göra :P

2009-02-10 @ 21:34:58
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0