Skönt och vara hemma igen!

Hej igen!!!
Känns som det var evigheter sen jag skrev hehe.
Nu är vi iaf hemma igen och det är skönt ska jag be och få tala om.
Fast man bara ska sova över hos någon över 1 natt så måste det packas med för typ 1 vecka.
Jobbigt jobbigt hehe.

Vi har iaf sovit över hemma hos Patriks mamma från igår till idag.

Igår så hjälpte Patrik sin mamma att lägga golv i köket,
sen satt vi uppe ett tag och snackade lite skit.
Idag så promenerade jag, Patrik och Novalie till ljuskärrsberget för att fira Emilia som fyller 6 imorgon,
det vart lite tårta och presentutdelning ; )
Novalie var så fint klädd,
men tyvärr var inte humöret det rätta... men men!
En bild lyckades jag få på henne som hon var glad på.
Här kommer lite bilder:


Världens finaste tjej♥

     
Emilia & Patrik                     rebeccas konstverk        Emilia ville inte vara med på
                                                                                           kort så det vart hennes huvud iaf ; )

Efter det lilla besöket hos rebecca och Emilia så promenerade vi
tillbaka hem till Patriks mamma för att sedan åka och storhandla på Willys.

När vi kom hem så packade vi upp allt, åt lite middag, somna på soffan en stund
och sen badade jag och Novalie.
Och nu sitter patrik vid sin dator och spelar, jag vid in och bloggar
och novalie ligger bredvid mig här i sängen och sover... Så mysigt...

Ska förresten sluta skriva dagens smoothie,
verkar inte som att det var så populärt trots allt.

Nu en god natt bild från Novalie.
Vi måste vara pigga och glada imorgon då Novalies
mormor och morbror kommer hit och sover över till på onsdag =)

Min älskade mamma, saknar dig!
Längtar till imorgon ♥

  
Här är mitt hjärta av guld, strax innan hon somnade...                            Sover med tummen i munnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0