så jävla trött...

A det blir jag på dom där jävla säljarna som ringer hela tiden.
Är det inte på hemtelefonen så är det på mobilen!

Hur fan slipper man dom?

Jag är iaf en sån som är riktigt otrevlig och säger direkt att jag inte är intresserad, men ändå ska dom envisas med att berätta mer eller att dom ska återkomma. I helvete heller, SLUTA RING!!!

Usch, jag tål dom inte, jag vet att dom bara gör sitt jobb, men snälla respektera när man säger att man inte är intresserad!

Aja nog om det...

Sitter här i vardagsrummet nu och kopplar av lite.
har tvättat coh hängt upp det, och så har jag plockat lite i lägenheten också.

Novalie ligger här bredvid mig i soffan och sover.
Hon är lite hes också, vet inte varför?!
Hon kanske börjar bli sjuk?!
Hoppas inte det iaf...



Min lilla ögonsten♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj jo så kanske det va! Men jag ska prova dom iallafall :)

2009-02-21 @ 15:13:26
URL: http://ilovesister.blogg.se/
Postat av: Lillis

Hej gumman.. De finns någon sida man kan registrera sig på, kommer inte ihåg vad den heter, något med ett x i har jag för mig, om man reggar sig där så ser alla säljare att du inte vill bli uppringd lr hur de funkar,då slipper man dem iaf.. Kram på du

2009-02-22 @ 11:51:21
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0