riktig promenad

idag har jag och Novalie haft en hemma mys dag fram till 15,
sen bestämde jag mig för att åka till forum och vara där tills Patrik hade slutat.
Jag började gå ner mot centrum men väl nere så tyckte jag att det var så skönt ute,
så jag fortsatte att promenera.
Det slutade med att jag gick ända till Ektorp centrum.
Lång promenad vart det men gud så skönt det var.
Väl framme i forum så gick jag runt och kollade lite.
Köpte ett linne från Gina, svarta leggings från H&M och en bok med smoothies och juicer recept.
Har verkligen fastnat för smoothies,
nästan varje gång jag är i forum eller i sickla så köper jag en smoothie från Naked Juice Bar,
och favoriten är såklart Strawberry Cruscher.
Sen när Patrik kom till forum så åt vi middag där.
Det vart Thai för våran del.
 Väl hemma så har jag diskat upp, lekt med Novalie och tagit mig en riktigt varm och härlig dusch.
Nu sitter jag här vid datorn och bloggar lite och väntar på att Comedy Raw ska börja.
Hoppas det är bra, älskar att skratta.
Skulle man beskriva mig så skulle det vara en social, högljud, glad människa =)

Aja nog om allt. måste hinna läsa andras bloggar innan programmet börjar !

Dagens inköp:
  
Inte så bra bilder, men dom får duga!

/Hurtig Mamma ; )

Kommentarer
Postat av: S

Javisst, om man väl börjat dricka smoothie så fastnar man! Comedy Raw, Magnus Betnér! Heting! Hon från Kanada va ju rolig hon också! Haha!

2009-02-02 @ 22:53:32
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Det var inte liten promenad! : )

2009-02-03 @ 08:21:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Älskar också smoothie's ;D

Ah okej huvudstaden alltså, såg nu att det står till och med :P Jo vi bor uppe i Umeå vi :)

2009-02-03 @ 10:21:14
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0