ont i fötterna

Nu har jag och Novalie äntligen kommit hem från en shopping dag i forum med Nadia, felicia och Kayse!
Handla, en body, 3 trosor, 2 leggings och ett strykjärn.
När vi väl kom hem till orminge så gick jag förbi konsum och laddade upp med ersättning, blöjor, matskedar till novalie.
Så det vart mycket shopping, men det behövdes.

Nu när vi kommit hem så har jag bytt sängkläder, satt igång en maskin, lagat köttfärssås och packat upp allt.
Novalie ligger fortfarande i vagnen och sover, fast jag har klätt av henne.


Bilder kommer upp senare =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaha okej! Men är det acne systemet du använder då eller? :D Kan du inte lägga upp bild? Ska själv köpa såna.

2009-02-20 @ 19:41:24
URL: http://ilovesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0