morgon & kvällsrutiner med mary kay

Nu ska jag visa alla produkter jag använder morgon och kväll!

Eye Makeup Remover

Vanlig sminkborttagning, använder bara den om jag har haft smink på mig under dagen!

TimeWise 3 in 1 Cleanser

Rengör, exfolierar och fräschar upp i ett enda steg.
dvs rengöring, ansiktsmask och ansiktsvatten i samma produkt.
Huden känns mjukare och får mer lyster.

TimeWise age fighting eye cream/TimeWise firming eye cream

Kombinerar åldersförebyggande och fuktighetsbevarande
egenskaper i en produkt. Minskar uppkomsten av fina linjer kring
ögonen och har uppljusande effekt.


TimeWise age fighting moisturiser

Drömfuktaren, en kombination av olika ingredienser som drar
till sig och binder fukt i 10 timmar vilket är en unik egenskap.


Foundation

C & E vitamin skyddar mot avgaser, smuts, damm, solljus och dataskärm.
Ger huden fin lyster och jämnar ut din hudton - utan att täppa till dina porer.


Läppmask & Läppbalsam

Används 1-2 ggr i veckan.
Läppmasken tar bort torra flagor m.m.
Läppbalsam kapslar in fukten i läpparna i upp till 6 timmar.
Perfekt även nattetid.


så ser det ut för mig varje dag!
Och nöjd e jag också ; )

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh tack så mycket Emma! :D

2009-02-21 @ 14:13:49
URL: http://ilovesister.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hihi tänkte själv prova dom nya Acne produkterna! Dom verkar kanon bra :)

2009-02-21 @ 14:15:52
URL: http://ilovesister.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo men så är det för mig också! Ska prova acne systemet för min kompis har den och hennes mamma "äger" om man ska säga så sjävla mary kay tror jag det va, och hon beställer hem till Caroline heter hon :)

2009-02-21 @ 14:33:23
URL: http://ilovesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0