Min "hariga" lilla tjej

Nu har jag och Novalie kommit hem från föräldragruppen!
Väldigt trevligt och min älskade dotter rullade från mage till rygg framför oss alla som var där!
Det vart ett stort WOOOW ; ) så nu har jag äntligen fått sett det.

Men tillbaka till rubriken.
Min lilla sötnos är så harig - rädd av sig.
Hon låg på madrassen med alla andra bebisar och så fort någon annan bebis skrek eller pratade lite då började novalie att stor böla.
Underläppen hänger först och sen kommer tårarna.
jag förstår verkligen inte varför?!

Någon annan som haft det likadant och kanske har någon förklaring!


Kram så länge =)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Okej då ska jag fixa nånting skojjigt ;D emmeli[email protected]. Jag kan ju skicka på MSN sen så får du se hur den blir innan jag lägger in den.

2009-02-12 @ 23:00:54
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0