man mår som man förtjänar

Jaha nu äntligen har jag tagit mig lite ork och skriva lite.

Vi var som sagt ute igår, vart upphämtade vid centrum av taxi och åkte till
gröna jägaren och sen gick vi vidare till högbergs.
Jag drack ungefär 3 öl och det vart jag onykter på.
Men det är ju inte så konstig med tanke på att det är över 1 år sedan som jag drack alkohol.
Det var iaf jätte trevligt och kul att få komma ut och träffa en massa folk.
Lite ångest hade jag att jag var ute när jag tänkte på min underbara dotter som var hemma.
Men allting gick jätte bra här hemma med Novalies farmor.

Novalie somnade strax efter 20:00 och hade vaknat halv 12 och ville ha mat.
Jag och Patrik tog 12 bussen från slussen och var hemma halv 1.

Idag mår jag inte lika bra, har sovit nästan hela dagen.
är riktigt seg och är sugen på något gott hela tiden haha.
Vi har iaf vart nere på konsum och handlat lite gott till ikväll ; )


Lite partybilder från igår!

Patrik, Jag, Michaela & Karro =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0