Linda rosing!

a vad ska man säga?
Pinsamt program och att hon väljer den här Hugo som är 19 år fattar jag inte.
Äckligt!


Men iaf, idag har vi ju vart i forum.
Så det vart lite shopping.
Ett fint ljuslila band till Novalie klänning på dopet, underkläder till mig,
en tröja från Gina (skit snygg) och en kokbok =)

 
 

Bilder på min kusin Isabella, mig och Novalie!


Nu har jag äntligen en ny desig också,
jag har gjort den själv men kära
Carro har fixat och trixat in den nu =)
Tack igen gumman!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Kollade också på de programmet. Hur gammal är hon??? och vill dejta en kille som är 19. Hur gammal är hennes dotter 14/15? Killen skulle likagärna kunna vara med Lindas dotter... BLÄ!

2009-02-24 @ 22:10:12
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Programmet med Linda var ju bara pinsamt tycker jag :P

Jag älskar också att resa, bästa som finns! :)



Fin designen blev :) Ja visst kan jag göra det, ska det vara samma text och blomma som sist?

Fixar det kanske senare idag eller imorgon.



Kram

2009-02-25 @ 10:37:06
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0