jag blir så arg!

Ska börja med att erkänna att jag läser "kissies" blogg,
stör mig verkligen på henne men jag måste ändå läsa hennes blogg!
Aja nog om det!

jag gick iaf in på hennes blogg och ser att hon skrivit ett nytt inlägg.
Jag vet att hon nämnt förut att hon inte tycker om sin mammas nya barn, en liten bebis.
Så här skriver hon: Hej, nu sitter jag tillsammans med både min mamma och Claudia faktiskt. Hon har med sig sitt barn också, "wiho".. Men men, sånt får jag tyvärr stå ut med!

Vad har detta oskyldiga barn gjort henne?
Det e ju för fan samma kött och blod som henne.
usch det gör mig riktigt arg att hon kan vara en så jävla känslokall människa.

Så där nu har jag fått ut min lilla frustration ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0