iväg hela dagen

vaknade av att veronika ringde vid 10 imorse och kollade om jag ville komma över på en fika.
Självklart vill man det och jag och Novalie var där runt 11.
Veronikas kusin och min gamla granne Therese kom också över på en fika, det var jätte trevligt och träffa henne igen med tanke på att vi va grannar i ungefär 15 år.

Efter en god lunch och en god cheesecake så åkte jag hem till svärmor i fiskis och hälsade på.
Älsklingen skulle ändå dit efter jobbet och hjälpa hans lillasyster med datorn så jag åkte dit lite i förväg.
Det vart iaf en god middag där och trevligt sällskap.

nu har vi äntligen kommit hem, har satt på en tvätt och sitter nu här och bloggar.

det var min lilla uppdatering idag!



Kram♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för idag... Du är säker på att du inte ska med imorgon? Kram

2009-02-05 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0