inte haft ork

att blogga igår.
Vi var iaf i fiskis hela dagen igår.
Patrik hjälpte sin mamma att flytta och jag var först hemma hos nadia och hälsade på och tittade på hennes söta Kayse, och sen promenerade jag till ljuskärrsberget och hälsade på lasse, rebecca och Emilia.
Sen vart det och åka hem med sista bussen därifrån som gick 10 över 5.
Kom hem, åt lite middag sen somnade jag strax efter halv 8 och sov för natten.
Visst vaknade jag och gick upp och gjorde mat till Novalie men jag klev inte upp ordentligt först vid halv 10 imorse.

nu har jag och Patrik hållt på och fixat lite här hemma,
nu är det bara dammsugningen och skura golvena kvar!
Ikväll blir det tv mys, har köpt en varsin bingolott =)
kan ju hoppas på det bästa att man vinner lite.
Det skulle inte alls sitta fel.

Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen fortsätta med städningen!


Puss O hej
LEVERPASTEJ


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jo jag läste den första för nått år sedan : )

2009-02-01 @ 14:38:58
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0