Heeeeeeej

Oj oj vilken härlig natt vi har haft, sovit bra och vaknade ordentligt för att gå upp klockan 11:30.
Nu är verkligen jag och Novalie pigga och glada!

Har inte gjort så mycket idag, tittat på en film med min morbror och så håller jag på och tvättar!

Min mamma slutar jobbet nu så hon borde vara här runt 17 tiden, sen ska min mormor komma också.
Så kul och få besök speciellt av mamma eftersom vi inte träffas så mycket.
Och sen så får hon se hur mycket Novalie har växt också.

Nu ska jag äta min lunch (nudlar) och leka lite med Novalie sen...


Hörs senare!



Puss & Kram
Cykelram ; )

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Åkte du inte till Farsta och träffa alla mammor? : )

2009-02-16 @ 15:15:44
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Men då, man lär ju känna folk : ) Du kunde ha åkt med Sussie hon skulle ju dit. Jag hade lätt åkt dit om jag bodde i sthlm, här finns de ju inge roligt att göra för mammor. Riktigt tråkigt.

2009-02-16 @ 15:24:07
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0