god morgon söndag!

Jaha ännu en ny dag.
Sitter i sängen med laptopen och leker runt lite.
Medans min älskade dotter sitter o nyper mig i under armen (gör skit ont)
Sen när jag säger till henne så skrattar hon bara.
Oj oj oj hur ska detta sluta.
Envisa unge...

Igår kväll när jag och Patrik gick och la oss så låg vi och pratade en stund.
Vi pratade om att Novalies personlighet var envishet.
Undra vart hon fått det ifrån haha, både jag och Patrik e envisa som satan!

Nu ligger hon här bredvid och pratar och pruttar/spottar med munnen.
Hon verkar inte vilja somna om!

Idag blir det iaf storstädning av denna smutsiga lägenhet.
Vi måste verkligen börja ta tag i städningen ordentligt nu,
för sen när novalie börjar krypa så vill man ju inte att hon ska komma med munnen full av dammråttor.
Det e ju inte bra... Så jag hoppas att vi får in en städrutin nu varje söndag.

Nu kommer lite bilder som jag satt med igår:





Hej hopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0