fortfarande vaken!

Trodde inte att jag skulle vara vaken vid den här tiden med tanke på att jag har vart så himla trött idag.
Men jag har ju sovit/vilat hela dagen så är nog ganska pigg nu.

Sitter iaf i soffan med mini laptopen i knät och glor runt.
Patrik tittar på tv och Novalie ligger och sover.

Idag har Novalie fått smakportion på gröt, hon tyckte det var gott och vart arg när hon inte fick mer.
Sen fick hon smaka en tesked äppeldryck också.
Hon kommer säkert bli som mig, äter och dricker allt hehe.
Men det är bara bra, hatar kräsna människor som inte ens smakar av maten för att dom tror att det är äckligt!
Patrik är ju sån, men han har blivit mycket bättre på det nu, och jag hoppas jag kan ändra hans matvanor lite till ; )

Nog skitsnackat om honom nu ; )

Imorgon ska Michaela och kanske Karro komma över på en fika.
Vi köpte iaf fikabröd ifall dom nu kommer.
Sen ska vi städa hela lägenheten eftersom det är söndag!
Försöker hålla oss till söndagar nu med städningen, men det känns som att vi skulle behöva städa 2 ggr i vecka egentligen. Men men...

Imorgon är det premiär för mitt favvo program, PARLAMENTET!
Yaaaiiii älskar det, oftast är det roligt iaf!

Ne nu har jag skrivit tillräckligt med skit för kvällen!


; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0