ensamma igen

Nu har amma och lillebror åkt hem.
Trevligt och ha dom här, men mamma kommer om ca 3 heger igen =)

Idag har vi iaf vart på BVC.
Min lilla älskling väger nu 6970 g och är 63 cm lång.
Inte så liten längre!

Mitt lilla ♥

Nu ligger iaf Novalie och sover, jag försökte sova med henne eftersom jag är trött också
Men hon vaknade och började skrika, ville inte ha mif där.
Så när jag gick ut för att göra mat till henne så somnade hon om gott, själv.

Aja jag får lägga mig tidigare idag, eller när patrik har kommit hem.

Jag hittar tyvärr inte kamera sladden till min digitalkamera.
Så bilder kommer så fort jag hittat sladden!

Nu ska jag glo på tv!


Peace ; )

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Men blanda 1an och 2an ibörjan så att det inte blir så stor omställning för lilla magen : )

2009-02-18 @ 16:10:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0