1 timme kvar

Nu är det ungefär 1 timme kvar inna jag ska möta Veronika utanför friskis & svettis =)
Har faktiskt längtat hela dagen, jag e så spänd på det här nu.
Hoppas att jag trivs med träningen och mår bra av den.

Imorogn åker jag iaf till forum eller sickla och köper träningskläder och skorna.
Har förälskat mig i dom där gympadojjorna ♥

Jag och Novalie har legat och vilat sen 6 ungefär,
jag fick sova en halv timme medans hon fortfarande sover.

När hon vaknar så ska hon bada, hoppas hon vaknar innan 8
annar får hon bada vid halv 10 när jag kommer hem om hon nu är vaken då?!

Nu ska jag snick snacka lite med killen eftersom han just kommit hem från jobbet!



Tjooosan så läääänge ; )

Kommentarer
Postat av: Michaela

Klart att du fick. Jag har ju fatt en pa din :)

hahah.. kan inte lova att jag inte e skadeglad imorgon :P

2009-02-25 @ 19:15:48
URL: http://michaswords.blogg.se/
Postat av: theodorsmamma

Vad gör du på fredag? Tänkte om vi kunde ta en fika?:)

2009-02-25 @ 19:48:11
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0