Zombie!

Jag känner mig verkligen som en levande Zombie idag.
Jag jobbar som sagt var och har jouren.
Är helt slut nu...


Jag har stått och bakat en dubbelsats saffransbullar som vi ska ha på söndag.
Började ca 18:00 och var klar med bullarna vid 20:30!
Men nu är det gjort och det känns skönt!


Längtar tills klockan blir 24:00 då jag får gå och lägga mig.
Hoppas jag somnar bra iaf.
För imorgon är det arbete igen som gäller mellan 7-15
sen stannar jag kvar på jobbet och fixar mig inför
Hannah Graafs lilla "bloggträff".
Hinner ju som sagt inte hem innan.


Men jag ser fram emot det fast det känns som att
man har tackat JA till lite för mycket nu under helgen och nästa vecka...
Skulle egentligen behöva sova och få vila ut...


Men som man brukar säga.
Sova hinner man göra i graven!



God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0