Wallmans Salonger!

Godmorgon Världen ; )



Vaknade och gick upp tillsammans med Novalie vid 05:45 idag!
Har kokat lite The till mig.
Ha ha hör o häpna- Inge Kaffe !



Igår var jag på julfest tillsammans med jobbet.
Eller det var all personal om man ska vara exakt!
Vi hade bokat bord på Wallmans salonger och hade det hur trevligt som helst.
Dom som jobbar där vet verkligen vad underhållning är!
Så grymt var det...



Det var en tre rätters middag
som bestod av

♦ Rökt lax med en slags skagen/mjukost
♦Oxfile med potatisgratäng
♦Ett litet rum FYLLD med en massa god saker.



Ja det var helt fantastiskt iaf!
Jag var hemma strax efter 24:00
Satt uppe och pratade med min älskling en stund och sen vart det läggdags!

Min morfar flyttade in på Ektorpshemmet igår.
Så senare idag så tänker jag åka dit och vara där en stund.


Sen har jag även planerat att jag och
min lilla älskade familj ska besöka julmarknaden
i gamla stan och NK's julskyltning under min lilla 5 dagars ledighet.
Förstå hur mysigt och bara promenera runt en massa inne i stan
och ha det super mysigt tillsammans



Jag och Patrik pratade en del igår om rökning.
Att vi både vill sluta och lägga pengarna på något bättre/roligare.
Förstå om man inte röker, då kan man lägga dom pengarna
på att göra något riktigt kul tillsammans.
Så det är vårat mål.
Kanske inte just här och nu.
men inom en snar framtid!



Sen kommer jag bli en sån där
jobbig icke rökare som gnäller på alla rökare!
haha nu jävlar!!!
MAMMA du ska också sluta!!!!!!!


Nej nu blir det lite mer The och
sen mysa i soffan tillsammans med Novalie

 


Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Ja älskling!!!! jag vet att jag borde sluta, men vem vet en dag så kanske det händer. Kram mamma.

2009-12-10 @ 10:17:26
Postat av: Michaela

Ja, Emma sluta.. Man mår mycket bättre ;) Varit rökfri nu sen snart 3månader:D Så, SLUTA RÖK!

2009-12-15 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0