Tycker det är väldigt trist!!!

Jag blir så trött ibland på vissa människor!!!



Allt har vart lugnt ett tag,
men nu verkar det som att någon sitter och
har det riktigt tråkigt hemma och kanske har brist på uppmärksamhet!
Vad vet jag, jag har egentligen ingen tid att hålla på och tjafsa med DIG.
Men nu kan jag inte hålla tyst längre...



Tycker verkligen att det är jätte trist att DU håller på som du gör.
Vi kommer aldrig komma någon vart med allt tjafs,
varför inte bara lägga ner allt?
Men som sagt så kunde jag inte hålla tyst och har besvarat ditt inlägg i din blogg.
Och jag känner på mig att det här kommer blir STORT igen.



Från vänskap och gläjde till hat och tjaffs nolltid.
Fattar ingenting...
Men hoppas DU kan lägga ner snart så slipper vi spendera tid på allt detta!!!





Kommentarer
Postat av: Dina

Snälla rara Emma, du måste länka till såna tjafs och personer, så vi dramaqeens kan få gotta oss lite! ;-)

2009-12-15 @ 11:30:09
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: carro

GO EMMA GO EMMA GO EMMA!!!... Hon kanske bara har komplex för sitt "lilla" namn.. HAHAHAH

2009-12-15 @ 13:10:57
URL: http://wheniwasblinde.blogspot.com
Postat av: Therese-Alicias mamma

Oj, det låter inte bra! Hoppas allt löser sig mellan er.

Hoppas allt är bra med er allihopa? :)

Vi får ta och ses igen efter jul och nyår! Nu är det som sagt så mycket. Inte alls långt kvar till jul. Vad ska ni fira jul nånstans?

Krama Novalie från oss!

Kram

2009-12-15 @ 16:52:34
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0