Trött som bara den!!!

Usch va dålig jag är på att uppdatera.
Men 1 inlägg om dagen är bra iaf ; )



I dag mötte vi som sagt upp min lillebror utanför hans skola.
Novalie fick åka i pulkan hela vägen upp och sen hem igen!
Hon var rätt så frusen när vi kom hem...



Väl hemma så satte jag igång med att baka mina GODA saffransbullar.
Dom vart riktigt goda denna gång med!



Sen vart det middag och bada Novalie.
Nu sover mitt lilla hjärtegull
och jag skulle också vilja sova!
Är riktigt trött men det är förtidigt ännu!
Så jag väntar till 21 iaf sen får vi se om tröttheten
slagit över till pigghet hehe!!!



Imorgon ska vi julhandla mat till julafton.
och på onsdag kommer min mormor hit!
Ska bli kul och träffa henne
och fira jul tillsammans med henne också!!!



Pratade med kära Karro tidigare idag
och då berättade hon om något riktigt gott NYÅRS recept som vi ska göra.
Jag tror verkligen att det kommer bli ett helt underbart nyår.
Vi ska vara hemma hos oss.
Och det blir jag, Patrik, Novalie, Karro, Kenta, Mathilda, Emely och Petter!
Ett härligt gäng ♥ 



*LÄNGTAR*




 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt att planera inför nyårsfirande, önskar jag också hade tid att göra det men det får bli planering av det efter jul istället :)



Varma julkramar Jenny

2009-12-21 @ 21:30:06
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0