Tok förkyld!

Usch va jag tycker synd om mig själv,
känner mig mer död än levande!
Snoret bara rinner och jag gnyr!
Men som sagt så är det bara att bita ihop
för detta har jag absolut inte tid med...



Idag var vi iaf i Sickla och shoppade lite på mellandagsrea!
Tröjon som jag ville ha på Gina fanns kvar
plus att den var 100:- billigare,
så glad vart jag!
Nu har jag min nyårs tröja =) =) =)
Sen fick en lila fin tröja följa med hem också!



Sen åt vi lite lunch på grillen i Sickla för att sedan gå vidare
till Elgiganten!
Där köpte vi en handkontroll till mitt Nintendo Wii
så nu har vi två dosor här hemma så vi kan spela mot varandra!



Nu sitter jag iaf och kollar på ensam hemma 3
och dricker kaffe.
Väntar på att karro ska komma över med våran
Emmaljunga vagn som vi ska ha nu under "snötiden"
för våran trehjuling går INTE att köra nu!
Så den tar vi fram till våren igen.
Skönt och ha två vagnar att välja mellan =)



Ne nu ska jag fortsätta mysa här i soffan
och slurpa i mig mitt kaffe!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0