Ta hand om dig själv!

Något som är viktigt är att ta hand om sig själv.
När många blir tillsammans med någon och känner sig trygg m.m.
så kan det hända att man slutar bry sig om sitt utseende.
Man tänker att - Äh va fan, han älskar ju mig som jag är.
Men det är ändå viktigt att man tar hand om sig själv och även klär sig fint
och gör sig fin inför sin partner.


Jag vet själv hur det är.
Jag åt och åt och åt och tänkte inte mer på det,
man får ju hela tiden höra att - du e så fin, jag älskar dig,
det finns ingen finare.


Men jooooo det finns finare!!!
Vem vill vara tillsammans med sin partner som ätit sig fet
och ändrat sig jätte mycket sen man träffades första gången?


Nu efter att man har blivit mamma så tycker jag fortfarande att det är viktigt
att ta hand om sig själv.
Visst jag går också i mjukiskläder och myser.
Men man kan ju iaf sminka till sig lite mer i sånt fall och kanske ha sexiga underkläder!
Och jag vet att man är mamma, arbetar, håller på med hemmet, pluggar o.s.v
men man får inte GLÖMMA bort att man även är flickvän!


Bli inte alltför bekväm i ett färhållande
det är bara riskabelt!






Kommentarer
Postat av: Mamma Monica och Baby Felice

Jag kommer gärna och nicole med, hur är de upplagt? Barnen ska med oxå elleR? kram

2009-12-04 @ 10:17:34
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Myran

Ja, visst älskar personen en för hur man är, men det är klart att man måste fortsätta bry sig om sig själv ändå. =)

2009-12-04 @ 17:54:38
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0