Svarar på lite frågor!

Fick tyvärr inte ihop så många frågor denna gång.
Men tänkte iaf besvara dom jag har fått =)



♦ varför är du så söt?!!? :)
sv: Hehe tycker du? Tackar!
Ja du varför vet jag inte... Men tack ; )



♦Hej!! Ni köpte ny bilbarnstol till Novalie, är den bra? Funderar på att köpa en likdan till Jonathan
sv: Ja det gjorde vi, jo den är helt ok.
Men jag tycker att Novalie sitter så himla rakt i den, när hon somnar så blir huvudet lutande frammåt.
Man kanske kan ställa in sånt, vad vet jag? hehe, men annars är den bra!


♦Hej hej! Tänkte bara fråga var ni köpt er barnstol? :) Har en sån här hos mamma men inför min flytt vill jag köpa en egen. Den jag har var nämligen min då jag var liten och har ingen aning om ALLS var de finns att få tag på nu!
sv: Den har vi köpt på babyland i kungens kurva.
Och den kostade då 995:-


Hur ser ditt drömbröllop ut?
sv: Mitt drömbröllop ska äga rum i Nacka Kyrka.
Jag vill ha ett så kallat "standard" bröllop, där jag får bära en vit och vacker klänning.
Sen att alla mina nära och kära kommer på den =)


Om ni fick en pojke, vad skulle han heta då ?
sv: Det vi sa då Novalie låg i magen var att om det blir en kille
så skulle han heta Kiimi, men det är nog inget jag skulle välja nu tror jag.
Så jag har faktiskt ingen aning hehe!



Sådär, det var dom frågorna jag fick!
Snart blir det ett inlägg om dagen som gått + bilder =)

Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

sv: aa smart har inte ens tänkt på att kika dära haha! =D

2009-12-15 @ 00:15:24
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Nicole :)

Glömde bort frågestunden ;P

2009-12-15 @ 09:54:08
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0