Somnade med Novalie

Denna dag har vart fullt upp hela dagen!
Vi åkte som sagt till min morfar först.
Var där i ca 3 timmar.
Sen vid 3 tiden så åkte vi hem till Rebecca och Lasse.
Vi vart bjudna på middag och hade det allmänt trevligt.
Tack igen för en god middag och trevligt sällskap.
Min bästis Veronika kom förbi dom också och fick lite middag
och sen drack vi kaffe.
När klockan började närma sig 20:00 så kände jag att vi verkligen
behövde åka hem för Novalies skull.
Hon var riktigt över trött och busig!



Vi var hemma runt 20:20.
Då fick Novalie välling direkt och sen skulle jag natta henne.
Det slutade med att Vi båda somnade och patrik väckte mig strax efter 21:00



Nu har jag druckit en kopp kaffe och Patrik sitter och lär sig om designer.
För jag vill också lära mig så jag kan få göra min alldeles egna design.
Jag är jätte nöjd med den jag har,
men tror det skulle vara roligare med någon man gjort helt själv
och även klistrat in själv också....



Men men vi får se hur det slutar hehe!



Ne nu ska jag läsa lite bloggar.
Men först dagens bilder.



Kommentarer
Postat av: Becca

Vilka kräk barn jag har :) mysigt att ni var här.. kul att verra och bebis kom oxå.. puss <3

2009-12-13 @ 23:13:26
Postat av: Becca

Tack för att ni kom de var trevligt.. vilka söta bilder på mina bebisar :)

2009-12-14 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0