Snow Racer

Tjolahopp =)



idag har vi vart ute med våra älskade grannar Karro, kenta och Mathilda
och åkt lite i backarna....
Det var kul men läskigt!
Tror jag börjar bli för gammal för sånt!!!



Just nu ligger Novalie och vilar.
Sen när hon har vaknat så kommer grannarna tillbaka
för då ska Novalie och Mathilda bada tillsammans och så blir det lunch!



Patrik håller på och marinerna oxfilen inför imorgon.
Och sen ikväll så ska jag marinera jordgubbarna.
Längtar riktigt mycket till imorgon.
Det ska bli så kul!!!



Ikväll är det också miljonbingolotto.
Jag tror att vi fick med oss Karro och kenta på det också.
Så det blir en hel dag(kväll med dom...
Men det gör inget för dom är ju toppen
och dom känns som en i familjen hehe! ♥


Ne nu blir det lite bilder istället ; )



Här kladdar Novalie med maten tillsammans med Therese!










Vet inte om jag nämnt det tidigare.
men vi har bytt tillbaka till våran gamla vagn
nu när det är snö ute.
Den är ju super mysig och är lättare att köra i snön.
Så den andra "nya" vagnen får komma tillbaka till våren!





Dagens Bilder!


  

  

  









Sådär....
Hörs kanske senare =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken lyx ni har som har snö! I skåne har vi ingen snö alls =(

2009-12-30 @ 13:51:46
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Lina

Nepp det hade vi inte =(

2009-12-30 @ 14:04:23
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Lina

Får man hoppas :D

2009-12-30 @ 14:42:55
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0