Puhh.....

Nu har dagen ÄNTLIGEN nått sitt slut.
Allt är lugnt och fridfullt!
Lägenheten är städad, man är ny duschad och alla ljus är tända!
Ute är det snöstorm... MYSIGT...


Idag har jag jobbat mellan 10-15.
Vi hade som sagt årets sista personalmöte och fick juklappar =)
En stor chokladask och 300:- presentkort på Sickla köpkvarter...
Ett stort tack till mitt underbara jobb!


Idag har även Patrik vaccinerats mot svininfluensan
och Novalie har fått dos 2 så nu har vi det ur världen.
Känns mycket skönt!
Så nu blir vi inga grisar här hemma hehe...


När vi kom hem idag så kom Rebecca och tvillingarna hit.
Vi umgicks ett tag och jag myste med tvillingarna.


När Rebecca skulle åka så gick jag samtidigt som henne
fast ner till pressbyrån och hämtade ut MyKidoo grejerna som jag beställt.
Mycket fina grejer =)


Sen när jag kom hem så vart det middag.
Patrik hade gjort hemma gjorda potatis kroketter och färsbiffar
med skinka och ost emellan.
Ljuvligt gott var det =)...


Sen kom min kära granne Celina upp för att hämta sina grejer från MyKidoo
vi beställde tillsammans så hennes grejer kom hit.
Det vart även en snabbkaffe och lite snack!


Sen vart det kvällens rutiner som vanligt.
Novalie badade åt välling i puffen och slocknade där.


Nu sitter man här med ett stort glas vatten och bara njuter av lugnet.
Det har vart mycket idag,
men äntligen är det kväll och LUGNT! =)


 

 

 

 





Om ett tag ska jag och Patrik inviga våran platt TV i sovrummet.
Den har bara hängt där på väggen så fint.
Men ikväll blir det film ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0