Nu till bilder

Novalie ville gå upp vid 05:55 idag.
Så det var bara att gå upp och dricka lite kaffe
för att vakna till liv =)



Väl uppe så var Novalies mormor och morfar vakna också.
Dom höll på och förbereda sig inför jobbet...



Efter en liten stund vaknade Novalies morbror också som skulle till skolan.
Nu har dom alla åkt och hemma själv här är jag, Patrik och Novalie!



Novalie har märkt trappan här hemma,
så den vill hon gå upp och ner för hela tiden.
Just nu är vi på övervåningen där datorn finns
och det enda Novalie vill göra är att gå ner för trappan.
Så nu är hon sur för att hon inte får det hehe!
Sötunge!!!



Klockan 14 så har vi lovat att vi ska möta min lillebror
utanför på skolgården när han slutar.
men innan dess så har vi inget att göra...
Bara ta det lugnt =)



Ne nu blir det bilder från gårdagen!




     
Novalie ville inte hjälpa till och packa
utan hon ville åka pulka istället!




Mina Älsklingar ♥



   
Gudmor Veronika kom förbi med Novalies julklapp
innan vi skulle åka!
Novalie fick en stor prinsess fleece filt och dock kläder till Bibbi!
Tack gudmor & gudfar (Veronika, Magnus & Emilia)



   
Sen åkte vi förbi för att säga God Jul
till min älskade morfar!



  
Novalie myste så sött med sin kudde
och sen somnade hon!


  
Sen när Novalie vaknade så fick hon leka
lite med sin mammas mobil telefon!




Äntligen klar med detta inlägg.
Det har tagit en evighet att ladda upp bilder!
Har inte sörmland uppfunnit "snabbt bredband" eller?
haha nej nu ska jag inte vara taskig.
Men man märker att man har blivit riktigt
bortskämd när det går så snabbt hemma
och här går det i snigel fart om inte saktare!
Fattar ni då hur seeeeeegt det är här
haha!


Kommentarer
Postat av: Nicole - Mamma till C

:) fin fina julklappar

2009-12-22 @ 09:21:05
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0