Novalie ska retas med mormor

Som jag skrev igår,
så nämnde jag för min lilla mamma att hon ska
passa sig för repor i parketten när Novalie
har öppnat en speciell julklapp,
detta fick jag som svar:
Ja du Emma!! vi längtar också efter er. måndag är ju snart då hämtar jag er.
Parketten har redan repor så det gör inget om det blir fel.
kram mamma.



Så då kan ju Novalie tydligen leka rövare sen då hehehe, va bra :P!



Patrik har precis gått ner till centrum för att klippa sig.
Han fyller ju ÅR imorgon så då vill han vara fin.
Eller extra fin kanske jag ska skriva för han är ALLTID fin ♥



Novalie sover fortfarande.
Och jag sitter här och väntar på att hon ska vakna,
så vi kan äta lite frukost och sen klä på oss
för att sedan ta pulkan ner till centrum och handla blöjor, mat m.m.!
Sen beger jag mig till jobbet.
Har jouren inatt så jag blir kvar där.



Nu ska jag läsa lite bloggar om jag hinner
innan Novalie vaknar!




Kommentarer
Postat av: carro

nej, vet exakt va du menar... men kan man hålla sig till jul och fördelsedagar så är det nog ingen större risk.. då blir det nog mer uppskattat.. gubben här hemma, däremot.. har lite svårt att hålla sig.. när han ska ha nåt till ungarna så köper han det... vare sig d är jul eller inte.. jag har dock satt stopp.. för sura miner blir det VÄLDIGT ofta här hemma, speciellt när den andre fyller år och den andra inte får nåt.. det är ohyffsat och en jävla släng av bortskämdhet! haha

2009-12-18 @ 10:53:39
URL: http://wheniwasblinde.blogspot.com
Postat av: Emmelist

åh vad skönt med en veckas semester!!! avis jag blir. själv jobbar man bara mer under jul och nyår. julafton jobbar man :/

2009-12-18 @ 10:55:55
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0