Novalie har åkt pulka!

Gud vilket mysigt väder vi har.
Äntligenär snön här.
Jag var helt lyriks imorse då det var jätte mycket snö.
Vill ju så gärna se hur Novalie reagerar med pulka.


Så när jag väl var klar här hemma och redo för att åka till jobbet
så följde Novalie och Patrik med mig ner till bussen.
Och då fick Novalie åka pulka istället för vagn.
Vilket hon tyckte var roligt.
Hon pratade med mig men jag hörde inte så mycket eftersom det lät
när man drig pulkan!
Men kul var det och mer kommer det att bli...


Hoppas snön ligger kvar nu under julen.
För då blir det att ta med sig pulkan till Malmköping
och åka en massa där med Novalie!


 ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Varför tog du bort den där designen du hade? den var ju jätte fin och stilren : )

2009-12-15 @ 23:26:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Den är fin och den andra var också fin.

2009-12-15 @ 23:39:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0