Lite shopping?

God morgon =)
eller jag har rättare sagt vart uppe sen 06:20.
Så det är väl god förmiddag kanske?!


Om en liten stund ska vi åka till Flen,
eller först ska vi förbi Lager 157,
märkes kläder fast billigare pris.
Och se om dom har något roligt att erbjuda.
Sen ska vi vidare till Flen och handla det sista till julmaten.
Ska även se om det finns någon frisörsalong som har drop in.
Måste verkligen klippa luggen, den är riktigt lång nu!
Och nu börjar jag känna mig bekväm med lugg så det blir nog
lugg ett tag till!




Sen i eftermiddag ska vi tillbaka till Flen igen för
att hämta upp min mormor som kommer med tåget =)




HÖRRNI IMORGON ÄR DET JULAFTON ♥

Mer uppdatering senare!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: veronika

Hej min älsklings gumma! hehe...

Saknar er också! när kommer ni hem? då ska vi två leka!

JA vi ska ta massa bilder =D

Hoppas att ni får en riktigt fin jul och hälsa allihopa nu!

Fin gran ni har föresten =P

Puss & Kram

2009-12-23 @ 10:09:30
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0