Julgranen fryser inte längre!

Nej det gör den inte för nu är den klädd.
Imorse så bestämde vi oss för att göra det!
Den vart så fin så...



   





Jag och Patrik har tagit oss en varsin dusch.
Riktigt skönt var det och snart ska vi ta en liten promenad upp till konsum!
Novalie ska få lite lunch först...



Inatt så vaknade Novalie och var helt täppt i näsan.
Hon kunde knappt andas så det var lite jobbigt.
Men nu rinner det bara ur näsan på henne.
Så jag hoppas inte hon blir dunderförkyld nu till jul!
Själv nyser jag och hela tiden!
Så nu håller vi tummarna här hemma.



Jag tänkte faktiskt ha en liten "husesyn" för er.
Så får ni se hur min kära familj bor här i Malmköping!



Dessa kort är på nerevåningen!




Vardagsrummet
  



Köket
  



Garderoben
(med alla julklappar i) =D




Badrummet (det ska göras om)




Sovrummet (där jag, Patrik och Novalie bor just nu)
 



Hallen




Tvättstugan (jag vill också ha en sån fin tvättstuga)
 



Trappen upp till övervåningen
 



Träningsrummet (lillebrors gamla rum när jag bodde hemma)
  



Lillebrors rum
(mitt gamla rum när jag bodde hemma
därför får han leva med lila tapeter haha)
  



Toaletten (nyrenoverad, grymt fin)
  



Garderob




Vardagsrummet, datarummet
 

 


OBS - alla små bilder är klickbara!



Sådär nu har ni fått er en liten titt på
hur det ser ut hemma hos min familj =)



Nu ska Novalie vila lite och sen
blir det promenad upp till affären!

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese-Alicias mamma

Dom bor kanonfint :)

Blev kär i deras tvättstuga, så himla praktiskt med den där bordet, där man kan vika tvätt! Bra med utrymme. :) Det får du hälsa dom! hihi...

Men dom bor jätte mysigt!

Mysigt och fint rum ni bor i nu. ;) Cool tapet!



Hoppas ni får en suverän jul! Hoppas även Novalie kryar på sig och att du håller dig frisk också :)



GOD JUL på er!

Massa kramar från oss

2009-12-22 @ 16:11:42
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0